Bloggen fyller 6 år

Ja, det är knappt jag kan tro det själv, men idag är det otroligt nog sex år sedan jag började blogga. Det har gått lite upp och ner. Från några trevande inlägg till att något år senare bli helt bloggtokig och blogga varenda dag, både här och på uppdrag för andra. Det senaste året har jag haft lite mindre energi över och funderade ett tag på att sluta. Men sen blev det plötsligt jättekul igen. Ibland räcker det med en bild som man blir helt lyrisk över eller att jag träffar andra bloggare och blir inspirerad av hur duktiga de är.

Som tur är har ni läsare hängt med mig under tiden, nästan oavsett vad jag gjort. Tusen tack för det, jag uppskattar det verkligen, och jag hoppas ni hänger med mig lite till!!

Foto Purple Area. På mitt skrivbord, vasen är från Broste.

0 Response to "Bloggen fyller 6 år"

Post a Comment